התקשרו עכשיו 053-3389441

בלוג ייעוץ עסקי

כאן תמצאו מאמרים מענינים לקידום העסק שלכם!

17/04/2018

חייבים להתמקד, ​​כך מלמדים מרבית היועצים העסקיים. תתמקד אחרת תלך לאיבוד, תבחרי קהל יעד, תבחרי מה את מוכרת ולמי, כי כולם זה כלום, וויתור (מהמילה לותר) זה יותר, חייבים מיקוד כדי שהשיווק יעבוד, כדי שאפשר יהיה למכור באפקטיביות, מיקוד! והנה אני קוראת ראיון עם הראל ויזל הבעלים של פוקס, שהאסטרטגיה שלו היא התרחבות, וכמה שיותר,

קרא עוד
02/04/2018

יציאת מצרים שלי. מצרים מהמילה צר. כשהייתי שם הרגשתי צר לא בגלל המקום אני חושבת בגלל מה שאני הייתי במקום הזה חמש שנים כבר לא שם בלי בוס על הראש, בלי תוכניות של משהו אחר שאני לא מאמינה בהם, בלי סיסמאות, בלי משחקי כח, כבוד, שררה ושליטה. בלי תסכול ושאו אוף, כן גם בלי משכורת

קרא עוד
11/03/2018
מה הצעדים הנדרשים בכדי להגיע לתוכנית שיווקית שמתאימה לכם? תוכנית שלא תשאר כמסמך איפה שהוא אלא שתשמש אתכם ותעזור לכם לשווק את העסק שלכם בצורה יעילה? במאמר הזה, אסקור את 5 השלבים לבנית תוכנית שיווקית שיש סיכוי גבוהה שתיישמו בפועל, למה? פשוט כי היא תהיה מתאימה לכם ולמה שאתם אוהבים לעשות. את 5 השלבים פיתחתיקרא עוד
06/02/2018
עסק לעולם יתקדם לפי החוליה החליה שלו. 10 שניות אחרי שהמרוץ האולימפי התחיל, פרש האלוף האולימפי מהמרוץ האחרון בקריירה המקצועית שלו, זה היה באולימפיאדת ריו מי שעקב בטח זוכר את הפרצוף המיוסר של יוסן בולט ברגע שזה קרה, המצלמות עליו,  רואים אותו מדדה החוצה מהמסלול, הלב עבד מעולה, הכושר גבוה, הברכיים תפקדו מצוין, אבל נקודהקרא עוד
01/02/2018
בדיוק לפני שלוש שנים בפברואר 2014 השיקה חברת Nike את הנעל "Red October" (אוקטובר האדום) הנעל היקרה ביותר מוגבל ל 10 משתתפים בלבד,שלה עד אז בחנויות הריטייל, המחיר -  10,000$   מאז היא הספיקה להעלות את הרף ולהשיק נעלים נוספות במחירים אסטרונומיים של למעלה מ 100,000$ (לא בריטייל אמנם). לא ברור מה היקף ההכנסות מהמוצריםקרא עוד
22/01/2018

  השוק מת היא אמרה לי השבוע פנתה אלי בעלת חנות פרחים, כבר 18 שנים היא קיימת, באזור מרכזי מאוד בתל אביב, פנתה אלי ואמרה – השוק גמור, השוק מת! שאלתי מה הכוונה, היא אמרה – זהו אין יותר מכירות! אנשים לא קונים פרחים! ואני שאלתי, האמנם? אנשים איבדו את הרומנטיקה? דווקא ממש כאן בגבעתיים, יש

קרא עוד
19/11/2017

גרושים ועסקים – איך למזער פגיעה בעסק בזמן הגרושים השבוע היו לי שטף שיחות עם לקוחות שונים, גברים כולם, ​שסיפרו מה עבר על העסק שלהם בזמן הגירושין, ​זה הדליק לי נורה אדומה מהבהבת,​ ​אחד אמר – העסק פיזית היה פתוח אבל אני לא הייתי שם,  ​רק הדלת הייתה פתוחה,​ ​אחר אמר שאיבד 35% מהלקוחות שלו

קרא עוד
19/11/2017

אראלה מייעצת על מכירות כחלק מתחום ההתמחות שלי, ייעוץ עסקי, היום אני רוצה לתת לכם טיפ חזק שעוזר מאוד במכירות, מדובר על רעיון שיכול לעזור לכם להוביל את הלקוח למצב שבו הוא אומר כן. אני רוצה. שניה לפני שנכיר את הרעיון ונלמד ליישם אותו בואו נראה מה עובר ללקוח שלנו בראש כשמתלבט אם לקנות או

קרא עוד
29/10/2017
בשבת האחרונה, קראתי ראיון עם שחר צוברי ב"הארץ" לקראת אולימפיאדת טוקיו 2020. מה שמשך את תשומת ליבי זה המשפט שאמר: "עם הניסיון שלי וכל מה שעברתי מספיק שעושים לי קצת סדר ואז הכל מתחיל להתבהר" הבחור, מדליסט אולימפי, מדליסט אליפות עולם, מקצוען, עם ניסיון אדיר, מדורג בין ה 5 הטובים בעולם, בטח יודע דבר אוקרא עוד
29/10/2017

כששאלו את סוכנת הסי איי איי לשעבר, ולרי פליים, שפעלה בחשאי במשך 20 שנה, עד שנחשפה בעקבות הדלפות מהבית הלבן, כששאלו אותה, מה השיעור שהיא למדה בשנותיה כמרגלת היא אמרה: "רוב האנשים שמחים מאוד לדבר על עצמם" התכונה הטבעית הזו של רוב האנשים, היא מתנה עצומה לאנשי מכירות זה מאפשר להם לדעת כל כך הרבה

קרא עוד
שיווק במייל
28/09/2017

הפעם אני משתפת ב 28 טמפלטים משובחים למכירות שיבטיחו לכם תגובה מלקוחות. מדובר על טמפלטים לשליחה במייל, שכתב Pete Caputa (באנגלית). ולמה שווה לכם לקרוא אותם? כי הם יכולים לפתוח לכם דלתות וגישה ללקוחות שאתם רוצים.   יודעים מה הכי פחות נעים לבעלי עסקים ולאנשי מכירות? זה להתחיל למכור לאנשים שלא התענינו במוצרים שלהם – מה שנקרא לידים קרים.

קרא עוד
23/08/2017

המדריך הזה הוא בעל ערך רב לכל בעל עסק או שכיר שהחלום העסקי שלו לא לגמרי ברור לו. יתכן והחלטת להקים עסק עם רעיון מעולה בראש ויצאת לדרך, מה שנקרא התחלת להתגלגל. יתכן וגם אתה, כמו עסקים רבים, סימנת מטרה לעסק שלך אבל אתה מרגיש שזה לא זה. שהעסק לא עומד בציפיות לא מבחינת ההכנסה

קרא עוד
23/08/2017

כבר כמה שנים חבר טוב אומר לי את חייבת לראות את משחקי הכס, חייבת! ותנחשו מה? בסופ"ש האחרון עשיתי מרתון עונה ראשונה. (מביך כן, עונה ראשונה). העלילה, המשחק, המוסיקה הכל מעולים, מה שהכי ריתק אותי זה הדיאלוגים שם. הדיאלוגים הם מאסטריות במכירות והשפעה. אומנות השכנוע. אומנות הפסיכולוגיה. בחרתי לכם שלושה קטעים מעולים שממחישים את המאסטריות

קרא עוד
27/07/2017

  תדמיין לרגע את העסק שלך כגוף חי ונושם, גוף שחייב שיהיה לו מח שינהל אותו, לב שיפעים אותו וחמצן שיאפשר לכל התאים לפעול ולחיות, רואה את התמונה? מדמיין את החמצן שחייב להכנס כל יום לעסק בכדי לשמור אותו חי ופועם? מעולה! עכשיו, בהקבלה הזו – החמצן של העסק הוא הכסף שנכנס. תזרים הכנסות היציב

קרא עוד
27/07/2017

 דו"ח מיוחד על איך לקדם עסק להגדלת הריווחיות אז מהן הדרכים להגדיל את הריווחיות בעסק? הדו"ח המיוחד הזה מתאים לעסקים שעשו קפיצה וגדילה בהכנסות, הגדילו מחזורים אולם לא רואים גידול מספק ברווחים, אולי להפך מרגישים שמשיקעים זמן ומאמץ רב יותר בניהול אופרציה גדולה יותר אבל בסוף החודש אין מספיק כסף, או כמות הכסף אינה הולמת

קרא עוד
09/07/2017

לפני חצי שנה שמעתי הרצאה מעולה של דויד מירמן סקוט איש שיווק מבריק על שיווק און ליין (בארה"ב). בהרצאה הוא הציג רעיון מדליק שמתאים לאנשים יצירתיים שפועלים במהירות. בעזרת הרעיון הזה הצליחו בעלי עסקים מוכשרים ויצירתיים לייצר הכנסות במכפלות בטווח מאוד קצר וכמעט ללא מאמץ. הרעיון הזכיר לי איך כילדים היינו תופסים גלים בים. זה היה

קרא עוד
05/07/2017

רק מי שיש לו תפקיד גדול ומשמעותי יכול להשפיע? האמת, זה תלוי באיך אנחנו ממלאים את התפקיד שלנו. אם נתפוס שהתפקיד שאנו ממלאים, המוצר שאנו מוכרים, השירות שאנו מספקים הוא בעל משמעות עבור משהוא אחר, כך נזכה להשפיע יותר. הרי ככל שהמוצר שלנו והשירות שלנו משמעותי יותר כך נביא ערך רב יותר ללקוחות ובהתאם התשלום

קרא עוד
22/05/2017

ב 2013 ערך "האוורד ביזנס ריוויו" סקר בין 12 אלף אנשי מקצוע, מחצית מהנסקרים אמרו ש"עבודתם חסרת משמעות" ​ בסקר אחר, שכלל כ 230,000 עובדים מ 142 מדינות, הצהירו רק 13% מהנשאלים כי הם באמת אוהבים את עבודתם. ​סקר שנעשה לאחרונה בבריטניה מגלה ש 37% מהבריטים סבורים שהעבודה שלהם חסרת תועלת לחלוטין – נמצא כי

קרא עוד
10/05/2017

​​השלט הזה יכול להסביר קצת את התנהגות השוטרים. ​​זה השלט בכניסה למרחב דן במשטרת רמת גן, (מקווה שאתם רואים תמונה) ​ על השלט בכניסה למשטרה כתוב – לא לשכוח לעזור ​מבקשים מהשוטרים כל יום שוטר יקר – לא לשכוח לעזור ​מזהים את האבסורד? ​ המח שלנו לא קולט את הלא, המח ישר מתרגם לשכוח לעזור, ​אהה

קרא עוד
08/05/2017

מקרה שקרה, נפגשנו במטרה להניע שיתוף פעולה, היא הציגה את עצמה כמשווקת תוכנה מסויימת, (אמרה את שם התוכנה) מיד אמרתי, אהה זה כמו אייקאונט – (שמחתי) ענתה בהסתייגות לא (קצת נעלבה) שאלתי.. מה שונה? אמרה אצלנו אפשר לנהל גם את ההוצאות והמלאי, אמרתי כן גם באייקאונט, (הרגשתי שוב את הבטחון עולה) אמרה לא זה לא

קרא עוד
24/04/2017

איך תבחרו את מספר שתיים בעסק שלכם? איך תדעו את מי לגייס? ​איזה תכונות מספר שתיים שלכם חייב להחזיק על מנת שיחד תהיו צוות שמביא לתוצאות מעולות? ​אם מספר שתיים שלכם הוא מעולה ומשלים אתכם הגידול והצמיחה של העסק יהיו חריגים! ​ויותר מזה הכל יהיה קל יותר, זורם יותר, נעים יותר. ​ ​אבל איך יודעים? איך

קרא עוד
13/04/2017

פוסט חדש – הפעם אני משתפת בטכניקה מדליקה לשינוי אמונה ויציאה לחירות. שתפו אותי בתוצאות עבורכם. ממש אשמח לשמוע. אני מנהלת גרועה!!! ​כשאני שומעת אנשים אומרים את זה על עצמם, ​וחוזרים ואומרים את זה שוב ושוב ושוב ושוב, בביטחון! ​אני יודעת שהם צודקים. באמת. ​ ​וזה לא בגלל שהם לא יכולים להיות אחרת, ​אלא בגלל

קרא עוד
05/04/2017

פוסט על הדבר הזה שגורם לנו להגיד כן. בעסקים ובכלל.   היא נגשה אלי, מתיישבת מולי, ומתחילה לדבר, אני יודעת שהשאלה הראשונה שחלפה לה בראש, עוד לפני שהתחילה לדבר היא האם אני יכול לבטוח בה, האם מה שמענין אותה זה למכור לי עוד משהו, או שאני באמת מעניינת אותה. שאני חשובה לה.   והיא לא

קרא עוד
22/02/2017

ההשקעה הכי גדולה של עסקים וארגונים היא במכירות. ברור למה, בלי מכירות ובלי לקוחות אין עסק. השאלה היא איך זה למרות ההשקעה הרבה בסדנאות, קורסים ולימודים עדין, יש יחסית מעט אנשי מכירות מעולים. כאלו שסוגרים עסקאות בקלות יחסית ומצליחים לאורך זמן. כששואלים איש מכירות מעולה מה הוא עושה, הוא לא לגמרי יודע ללמד את זה.

קרא עוד
22/02/2017

המילה אבדה מלמדת אותנו מה הדבר שאבד בעולם מגלים? א ב _ ד ה אבדה לנו האות ג’ האות ג’ מייצגת גמילות חסדים גמילות חסדים מניעה את העולם ומקדמת אותו למקום טוב יותר. אנו בעלי העסקים, המטרה שלנו בעסק היא לבנות עסק מצליח, עסק שתורם לכלל, עסק שיאפשר לנו רווחה כלכלית ויספק לנו את הצורך

קרא עוד
05/01/2017

שנו את המילה תשתנה התוצאה – 3 מילים שאין להשתמש בהן המילים שאנחנו משתמשים משקפות את מה שיש לנו בראש ובלב. המילים זה שלב ביניים המקשר בין המחשבה לתוצאה שלנו בחיים. למה אני קוראת תוצאה? הכי בסיסי זה כמות הכסף שיש לנו, זה תמיד תוצאה של הפעולות שלנו. המילים שאנחנו בוחרים יכולות לרמז על התוצאה

קרא עוד
05/01/2017

נמשיך את עיקרון המילים המשפיעות על התוצאות שלנו. אבל לפני כן שאלה, האם זו המילה שמשפיעה? לא. המילה רק מבטאת

קרא עוד
05/01/2017

משווקים, מה כבר מבקשים, “רק” קצת תשומת לב, שאנשים רק ינסו את המוצר החדש, רק יבואו לסדנת מבוא, רק יורידו את המדריך החדש… בתכלס משווקים מבקשים את הדבר היקר ביותר שיש לאנשים. תחשבו על המילה “תשומת לב” – זה קודם כל תשומה, “תשומה” – זה מין מונח כלכלי שכזה שאומר משאב, אנחנו קודם כל מבקשים

קרא עוד

[INSERT_ELEMENTOR id="3400"]

מעוניינים להרשם ל"תעיף אותי בעסקים"

[]
1 Step 1
Previous
Next

הישארו מעודכנים

חדש בבלוג